Liigu põhisisu juurde
Sündmused

Võimalused noortele, noortevaldkonna spetsialistidele ja organisatsioonidele muutuste tegemiseks.

Programmide tegevusvõimaluste kirjeldused ja tingimused.

Võimalustest
  • Noorele

    Noortevahetused, osalusprojektid, solidaarsusprojektid, vabatahtlik teenistus ja DiscoverEU.

  • Spetsialistile

    Noorsootöötajate õpiränne ja sporditöötajate õpiränne.

  • Organisatsioonile

    Väikeprojektid, koostööprojektid, noorsootöötajate õpiränne, vabatahtliku kaasamine, akrediteering ja DiscoverEU kaasatus.

Oled otsustanud projekti teha? Siit leiad, kuidas edasi minna.

Siit leiad sammud erinevate tegevustüüpide taotlemiseks.

Tegevustest

Lood, mis loevad

Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse programmid avavad uksi ja muudavad elusid.

Kõik kogemuslood

Vajalikud materjalid projektide ellu viimiseks leiad siit.

Alustades programmijuhenditest ja nimekirjadest ning lõpetades enesearengut toetavate materjalidega.

Kõik projektiks vajalik
  • Noorteprojektide taotlejale

    Noortevahetuste, osalusprojektide ja solidaarsusprojektide taotlemist toetavad materjalid.

  • Noorsootöö projektide taotlemine

    Noorsootöötajate õpirände, sporditöötajate õpirände, koostööprojektide, väikeprojektide, DiscoverEU kaasatuse ja vabatahtliku teenistuse taotlemist toetavad materjalid.

  • Enesearenguks

    Erinevaid materjale mitteformaalse õppimise ja valdkonna kohta.

  • Noortevaldkonna uuringud

    Rahvusvahelised ja kohalikid noortevaldkonna uuringud, mis on seotud programmide võimaluste ning tulemustega

Ei leia, mida otsid?

Äkki meie leiame

Enim otsitud: Taotlustähtajad, Kvaliteet

  • Avaleht
  • /Kuidas tõsta noorte kodanikuaktiivsust? Mängudega!

Kuidas tõsta noorte kodanikuaktiivsust? Mängudega!

14. veebruar 2024

Ei leia, mida otsid?

Äkki meie leiame

Enim otsitud:

Möödunud aastal viis Shokkin Group Estonia MTÜ läbi rahvusvahelise Erasmus+ projekti “Gamechangers 2.0”. Tegemist oli noorsootöötajate õpirändeprojektiga, kus osalesid haridus- ja noorsootöötajad Balti riikidest, Poolast ning Rootsist. Koolitusel osalejad said praktilisi teadmisi kodanikuharidusest ning mängupõhistest õppemeetoditest, et tõsta noorte kodanikuaktiivsust.

Projekti ülevaade:

“Gamechangers 2.0” põhirõhk oli noorte kaasamine ja kodanikuaktiivsuse edendamine.  Meeskonnad arendasid kokku neli mängu, mis innustaks noori haarama ühiskonnas aktiivsemat rolli. Haridusmängude loomisega aitas osalejaid koolitusmeeskond, arvestades kohalike kogukondade noorte kõige levinumaid vajadusi.

Kogu projekti kontseptsiooni ja loodud mängude ülevaate leiab siit.

Kogemused osalejate silme läbi:

“Kursus pakkus mulle hindamatut tuge ja laiendas mu arusaamu erinevatest viisidest, kuidas mänge saab tõhusalt lõimida hariduskeskkondadesse,” ütles treener Elena Heinsalu. “Lõpuks oli mul selge nägemus, kuidas saame haridusmänge kasutada meie programmides, et luua noortele kaasahaaravaid ja mõjuvaid õppekogemusi,” lisas ta.

Projektis osalenud Gagik Grigoryan rääkis omalt poolt, et tema jaoks oli mängu loomine väga põnev. Seda seetõttu, et ta oli mängu alati luua tahtnud ning ta sai seda teha teemal, mis on talle ja ta meeskonnale südamelähedane. “Lisaks kohtusin imeliste inimestega, kellega soovin edaspidigi koostööd teha või lihtsalt kohtuda.”

Osalejate põhjalikuma tagasisidega saab tutvuda siin.

 

 

 

 

 

 

Avasta järgmisena