Jäta navigatsioon vahele

Teksti suurus

Kontrastsus

×

Kuidas tõsta noorte kodanikuaktiivsust? Mängudega!

Möödunud aastal viis Shokkin Group Estonia MTÜ läbi rahvusvahelise Erasmus+ projekti “Gamechangers 2.0”. Tegemist oli noorsootöötajate õpirändeprojektiga, kus osalesid haridus- ja noorsootöötajad Balti riikidest, Poolast ning Rootsist. Koolitusel osalejad said praktilisi teadmisi kodanikuharidusest ning mängupõhistest õppemeetoditest, et tõsta noorte kodanikuaktiivsust.

Projekti ülevaade:

“Gamechangers 2.0” põhirõhk oli noorte kaasamine ja kodanikuaktiivsuse edendamine.  Meeskonnad arendasid kokku neli mängu, mis innustaks noori haarama ühiskonnas aktiivsemat rolli. Haridusmängude loomisega aitas osalejaid koolitusmeeskond, arvestades kohalike kogukondade noorte kõige levinumaid vajadusi.

Kogu projekti kontseptsiooni ja loodud mängude ülevaate leiab siit.

Kogemused osalejate silme läbi:

“Kursus pakkus mulle hindamatut tuge ja laiendas mu arusaamu erinevatest viisidest, kuidas mänge saab tõhusalt lõimida hariduskeskkondadesse,” ütles treener Elena Heinsalu. “Lõpuks oli mul selge nägemus, kuidas saame haridusmänge kasutada meie programmides, et luua noortele kaasahaaravaid ja mõjuvaid õppekogemusi,” lisas ta.

Projektis osalenud Gagik Grigoryan rääkis omalt poolt, et tema jaoks oli mängu loomine väga põnev. Seda seetõttu, et ta oli mängu alati luua tahtnud ning ta sai seda teha teemal, mis on talle ja ta meeskonnale südamelähedane. “Lisaks kohtusin imeliste inimestega, kellega soovin edaspidigi koostööd teha või lihtsalt kohtuda.”

Osalejate põhjalikuma tagasisidega saab tutvuda siin.